אמנת שרות

 

אנו ביורוקום מחויבים להעניק לך הלקוח, שרות איכותי המבוסס על מומחיות ומקצועיות, זמינות ונגישות, אדיבות וסבלנות, באופן שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכיך ויאפשר לך לקבל מאיתנו.......שרות גדול!

 

גדול בזמינות

 

פניה בטלפון אל מוקד שרות הלקוחות שלנו תענה תוך עד 60 שניות על ידי נציגי שרות מיומנים ומקצועיים.

אנו נלווה אותך בכל שלב ונספק לך פתרון מקצועי והדרכה טלפונית מלאה בכדי להעניק לך פתרון מיידי ולחסוך לך זמן המתנה להגעת טכנאי.

 

 

גדול בנגישות

 

על מנת שתוכל ליהנות משרות תיקונים מקצועי, מהיר ויעיל אנו מפעילים מערך שרות בפריסה ארצית.

 

לחברה שני סניפים מרכזיים בהם אולם תצוגה ומכירה ודלפק לקבלת מכשירים לתיקון.

 

בנוסף אנו מפעילים תחנות איסוף לקבלת מכשירים לתיקון המאפשרים לך, הלקוח, נגישות רבה.

תחנות האיסוף פזורות בערים הגדולות ובפריפריות ודרכן מתבצע השינוע אל המעבדה המרכזית שלנו.

כל מכשיר שיימסר לתיקון יוחזר אליך תוך עד 10 ימי עבודה.

 

גדול במקצועיות

 

אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך שלם של נציגי שרות, טכנאי מעבדה וטכנאי שרות חוץ המומחים כל אחד בתחומו. במסגרת תהליכי גיוס קפדניים ומערך הדרכות והכשרות שוטפות מוענקות הסמכות לנותני השרות ורמתם המקצועית נבחנת מידי יום, כל זאת במטרה לספק לך, הלקוח, שרות ברמה הטכנית והמקצועית הגבוהה ביותר.

 

 

גדול בפתרון

 

שביעות רצונך היא ערך עליון בעינינו. לפיכך, נעשה כל מאמץ להיות קשובים לך ולהבין את צרכיך על מנת להעניק לך פתרון הולם.

צוות המנהלים הטכניים שלנו נמצא בקשר רציף וקבוע עם היצרן, כך שנוכל להעמיד לרשותך, בכל עת, ידע טכני עדכני, מקצועי ומיומן, תוך שימוש במכשור מתקדם וחלקי חילוף מקוריים.

 

גדול באיכות

 

אנו ביורוקום מחויבים לאיכות ללא פשרות. כחלק מגישה זו החל משנת 1996 כפוף אגף השרות של החברה לתקן ISO9001:2000 מטעם מכון התקנים הישראלי.

אנו פועלים לשיפור מתמיד באיכות השרות המוענק ללקוחותינו ולייעול מערך השרות שלנו תוך חיזוק הקשר עם כל לקוח ולקוח.

דעתך חשובה לנו, לפיכך אנו מקפידים לערוך סקרי שביעות רצון תקופתיים בקרב לקוחותינו ואנו מתחייבים כי כל פניה שלך אלינו תזכה להתייחסות הראויה.

 

עם הפנים ללקוח

 

ביורוקום תקשורת דיגיטלית הננו מחויבים לתרבות ארגונית ממוקדת לקוח והמבוססת על קשב ומענה לדרישותיהם וציפיותיהם של לקוחותינו.

 

כחברה ממוקדת לקוח רואה יורוקום את הלקוח במרכז העשייה היום יומית. לפיכך, מטפחת יורוקום מצוינות בשרות ככלי להשגת יעדיה הארגוניים.

 

לראיה זכתה יורוקום בפרס מצוינות בשרות לשנת 2007 מטעם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ב 4 כוכבי מצוינות בשרות.

 

פרס מצויינות בשרות

 

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים